kiva päivä.
paljon töitä ja mukava hesarin a3 esitys suomalaisten mielipiteistä, arvoista ja asenteista. yllättäviä asioita ilmeni... mua ihmetyttää eniten se yhtenäisyyden tarve: kaikki pitää tehdä kuten muutkin. itsenäisten ihmisten määrä on vähentynyt edellisestä kahdella prosentilla, sekin on huolestuttavaa. älykkyyden arvostus on laskenut samalla kun julkisuus hakuisuuden ihannointi kasvanut - se ei kyllä ihmetytä yhtään.

sain varmistuksen, että saan palkkaa nyt jo tästä kuustakin ja kesästä. jee. pitää ostaa uudet vihreät kesäkengät. ja ehkä valkoisetkin. ja työt ehkä jatkuu harjoittelun jälkeen. varma ehkä - jutellaan asiasta tarkemmin paremmalla ajalla. ok.

kotona suolasin lapsen ruuan kahteen kertaan. jouduttiin heittää se menemään. lapsi parka sai tyytyä ruisleipään ja lämminkuppi-tomaattikeittoon.

leikkasin opiskelukaveri hiukset. tuli hienot ;) tottakai.

käytiin poikaystävän kaa moottoripyöräajelulla. mun eka kerta uudella pyörällä. uusi kypärä ja takki kans. olin varma, etten mahdu sinne taakse laukun ja miehen väliin, mutta hianosti meni. olin ihan jäykkä. olin jo unohtanut kuinka ihanaa kyydissä on, kaikki tuoksut ja maisemat on ihan erilaisia kuin autolla. kivaa oli ellei oteta huomioon mielikuvia murskautuvista polvista, jotka murenee asfalttiin kun kaatuu mutkassa, roiskuvaa verta ja suolenpätkiä....

palkitsin  itseni siiderillä varsin upean istuntasuorituksen jälkeen. ja nyt suomen pelin loppua katsomaan.
ja nukkumaan. huomenna on potra päivä kun pitää polkea ekaa kertaa tälle vuodelle pyörllä. melekosta neitsytmatkailua koko elämä...
kauniita unia ja oman kullan kuvia,
beebee